24 十月 2010

黑色星期天~~



Sunday is Gloomy, 
绝望的星期天, 
My hours are slumberless, 
我的时间在沉睡, 
Dearest, the shadows I live with are numberless , 
亲爱的,我生活在无数暗影中 
Little white flowers will never awaken you , 
白色的小花将不再能唤醒你 




Not where the black coach of sorrow has taken you 
黑色的悲伤轿车(灵车!)上载着你 
Angels have no thought of ever returning you 
天使们将不会回顾到你 
Would they be angry if I thought of joining you 
他们是不是愤怒了因为我想加入你 
Gloomy Sunday 
绝望的星期天 


Sunday is gloomy 
星期天是绝望的 
with shadows I spend it all 
和暗影一起我将它结束 
My heart and I have decided to end it all 
我的心脏和我都相信这是它的终结 
Soon there’ll be flowers and prayers that are sad, 
很快这里的鲜花和祈祷文将是悲伤的, 
I know, let them not weep, 
我知道,(这祷文)让他们不哭泣, 
Let them know that I’m glad to go 
让他们知道我很高兴离开 
Death is no dream, 
死亡不是梦 
For in death I’m caressing you 
因为我在死亡中爱抚着你 
With the last breath of my soul I’ll be blessing you 
在我灵魂最后的呼吸中我祝福你 
Gloomy Sunday 
绝望的星期天 
Dreaming 
梦中 
I was only dreaming 
我不只是在梦中 
I wake and I find you 
我醒来并且寻找你 
Asleep in the deep of 
我的心脏陷入深深的睡眠 
My heart 
Dear 亲爱的 


Darling I hope that my dream never haunted you 
心上人我希望我的梦不会让你苦恼 
My heart is telling you how much I wanted you 
我的心脏告诉你我有多么想你 
Gloomy Sunday 
绝望的星期天

2 条评论: